Počet záznamov: 1
Úloha marketingu v rozvoji podnikateľských subjektov
Názov Úloha marketingu v rozvoji podnikateľských subjektov Autorské údaje M. Matušovič Autor Matušovič M. Zdrojový dokument Informačný bulletin výrobného družstevníctva. Roč. 3, č. 10 (1993), s. 1-11 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá rozhodovanie podnikové * podnik * podnikatelia * riadenie podnikové * stratégia marketingová Anotácia Východiskový stav. Rozhodovanie o investíciách. Stratégia rozvoja podnikateľského subjektu. Význam procesu rozhodovania v oblasti moderného riadenia. Analýza rozhodovacieho procesu. Jednotlivé fázy rozhodovacieho procesu. Marketingová stratégia podniku - rozhodujúci zdroj informácií. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1