Počet záznamov: 1  

Proč poutavá reklama

  1. Názov Proč poutavá reklama : Mistrovský list
    Autorské údajeC. Čejpa
    Autor Čejpa C.
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 3, č. 8 (1993), s. 25-28
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * zákazníci * psychológia trhu
    AnotáciaDve zložky úspešnej reklamy - pútavosť a podnecovanie záujmu o kúpu tovaru. Pôsobenie reklamy na zákazníka. Vytváranie dobrých reklamných sloganov propagujúcich výrobky či služby. Využívanie poznatkov psychológie trhu. Predávanie formou kladenia otázok pri predaji. Otázky na zisťovanie potreby zákazníka. Technika kladenia otázok.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.