Počet záznamov: 1  

Úloha inovácií pri formovaní firemnej stratégie

  1. Názov Úloha inovácií pri formovaní firemnej stratégie
    Autorské údajeJozef Čimo, Miroslav Mariaš
    Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentEkonomický časopis = Journal of economics. Roč. 41, č. 10 (1993), s. 759-765
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá stratégia podniková * firmy * inovácia * výrobky * ciele podnikové
    AnotáciaNevyhnutnosť uplatnenia inovácií výrobkov a procesov pri tvorbe a realizácii stratégie rozvoja firmy. Rozhodujúcim pre realizáciu stratégie rozvoja firmy je optimálny výber obsahu aktivít na splnenie jej cieľov - formulácia strategických variantov. Variantnosť ponukovej stránky možno členiť na výrobkové inovácie, výrobkové variácie a výrobkové eliminácie. Zabezpečenie dosiahnutia strategických cieľov firmy a inovačná aktivita. Schéma postupu vypracovania celkovej stratégie firmy.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.