Počet záznamov: 1  

Communication strategies in marketing channels: A theoretical perspective.

  1. Názov Communication strategies in marketing channels: A theoretical perspective.
    Preklad názvuKomunikačné stratégie v marketingových kanáloch: teoretická perspektíva.
    Autorské údajeJ. Mohr, J.R. Nevin
    Autor Mohr J.
    Spoluautori Nevin J.R.
    Zdrojový dokumentJournal of Marketing. Roč. 54, č. 4 (1990), s. 36-51
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia hospodárska * komunikácia * riadenie * teória organizácie
    AnotáciaVýznam komunikácie v marketingových kanáloch z hľadiska riadenia a perspektívnych stratégií. Chápanie komunikačných kanálov v organizačnej a komunikačnej teórii. Závislosť množstva komunikácií od frekvencie a trvania kontaktov medzi členmi organizácie. Obsahová náplň komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.