Počet záznamov: 1  

Conjoint analysis in marketing: New developments with implications for research and practice.

  1. Názov Conjoint analysis in marketing: New developments with implications for research and practice.
    Preklad názvuSpojená analýza v marketingu: nový vývoj s dopadmi pre výskum a prax.
    Autorské údajeP.E. Green, V. Srinivasan
    Autor Green P.E.
    Spoluautori Srinivasan V.
    Zdrojový dokumentJournal of Marketing. Roč. 54, č. 4 (1990), s. 3-19
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * analýza trhu * preferencie * zber dát * tovar spotrebný
    AnotáciaRozšírenie metódy spojenej analýzy v marketingu pri vyhodnotení preferenčných štruktúr spotrebných statkov, priemyselných výrobkov, finančných a iných služieb. Kroky spojených analýz, zber potrebných dát. Nekonvečné použitie spojených analýz.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.