Počet záznamov: 1
Umetnički dizajn poslovnog prostora kao segment vizuelnog marketinga
Názov Umetnički dizajn poslovnog prostora kao segment vizuelnog marketinga Preklad názvu Umelecký design obchodných priestorov ako zložka vizuálneho marketingu Autorské údaje D. Jokic Autor Jokic D. Zdrojový dokument Nova trgovina. Roč. 43, č. 7-8 (1990), s. 362-368 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu srbčina Krajina vydania Juhoslávia Systematika 658.512 - Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing Heslá marketing * predajne * dizajn * aranžérstvo * inovácia Anotácia Význam aranžovania obchodných priestorov. Nároky, ktoré musí aranžovanie plniť, ak má mať očakávaný účinok. Vzťahy medzi aranžérom a objednávateľom - problém hodnotenia práce aranžéra; cieľom jeho práce je podnecovať vôľu kupovať. Prostriedky a metódy práce aranžéra - inovácie v úprave predajných priestorov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1