Počet záznamov: 1  

Umetnički dizajn poslovnog prostora kao segment vizuelnog marketinga

  1. Názov Umetnički dizajn poslovnog prostora kao segment vizuelnog marketinga
    Preklad názvuUmelecký design obchodných priestorov ako zložka vizuálneho marketingu
    Autorské údajeD. Jokic
    Autor Jokic D.
    Zdrojový dokumentNova trgovina. Roč. 43, č. 7-8 (1990), s. 362-368
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentusrbčina
    Krajina vydaniaJuhoslávia
    Systematika 658.512 - Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing
    Heslá marketing * predajne * dizajn * aranžérstvo * inovácia
    AnotáciaVýznam aranžovania obchodných priestorov. Nároky, ktoré musí aranžovanie plniť, ak má mať očakávaný účinok. Vzťahy medzi aranžérom a objednávateľom - problém hodnotenia práce aranžéra; cieľom jeho práce je podnecovať vôľu kupovať. Prostriedky a metódy práce aranžéra - inovácie v úprave predajných priestorov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.