Počet záznamov: 1  

Mezinárodní marketing. 2.

  1. Názov Mezinárodní marketing. 2.
    Autorské údajeCh. Croué
    Autor Croué Ch.
    Zdrojový dokumentZahraniční obchod. Roč. 43, č. 12 (1990), s. 28-29
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * semináre * Vysoká škola ekonomická v Prahe * koncepcie * systémy informačné * podnik * vzťahy hospodárske medzinárodné
    AnotáciaVýťah z prednášky prednesenej na seminári pre komerčných pracovníkov, usporiadanom VŠE v Prahe. Dve základné koncepcie medzinárodného marketingu. Ciele marketingového informačného systému. Úlohy útvaru komerčnej politiky. Schéma medzinárodného rozvoja podniku.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.