Počet záznamov: 1  

A test of services marketing theory: consumer information acquisition activities.

  1. Názov A test of services marketing theory: consumer information acquisition activities.
    Preklad názvuTest teórie marketingu služieb: činnosti pri získaní spotrebiteľských informácií.
    Autorské údajeK.B. Murray
    Autor Murray K.B.
    Zdrojový dokumentJournal of Marketing. Roč. 55, č. 1 (1991), s. 10-25
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * služby * zákazníci * spotrebitelia * informácie
    AnotáciaÚloha, ktorú hrá informovanosť zákazníka o poskytovaných službách pri rozhodovaní o ich využívaní. Interné a externé typy poskytovaných informácií. Zníženie rizika očakávaného pri využívaní služieb po rozšírení informačných zdrojov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.