Počet záznamov: 1  

Marketing to retailers: A battle for distribution?

  1. Názov Marketing to retailers: A battle for distribution?
    Preklad názvuMarketing pre maloobchodníkov. Zápas o rozdelenie?
    Autorské údajeG. Davies
    Autor Davies G.
    Zdrojový dokumentLong Range Planning. Roč. 23, č. 6 (1990), s. 101-108
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * maloobchod * Veľká Británia * výroba-obchod * zákazníci * výrobcovia * obchodníci
    AnotáciaMapovanie trendu narastania autority maloobchodníkov vo Veľkej Británii a ovplyvňovanie stratégie obchodného marketingu, ktorý by si mali výrobcovia osvojiť. Vzájomné vzťahy a požiadavky na užšiu spoluprácu medzi výrobcom a obchodníkom. Zmeny v chápaní obchodu vo vzťahu k zákazníkom. Stratégie používané výrobcami v súvislosti s označovaním výrobkov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.