Počet záznamov: 1
Marketing to retailers: A battle for distribution?
Názov Marketing to retailers: A battle for distribution? Preklad názvu Marketing pre maloobchodníkov. Zápas o rozdelenie? Autorské údaje G. Davies Autor Davies G. Zdrojový dokument Long Range Planning. Roč. 23, č. 6 (1990), s. 101-108 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * maloobchod * Veľká Británia * výroba-obchod * zákazníci * výrobcovia * obchodníci Anotácia Mapovanie trendu narastania autority maloobchodníkov vo Veľkej Británii a ovplyvňovanie stratégie obchodného marketingu, ktorý by si mali výrobcovia osvojiť. Vzájomné vzťahy a požiadavky na užšiu spoluprácu medzi výrobcom a obchodníkom. Zmeny v chápaní obchodu vo vzťahu k zákazníkom. Stratégie používané výrobcami v súvislosti s označovaním výrobkov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1