Počet záznamov: 1
Marktreaktionsfunktionen mit Interaktionen zwischen Marketing-Instrumenten.
Názov Marktreaktionsfunktionen mit Interaktionen zwischen Marketing-Instrumenten. Preklad názvu Funkcie reakcií trhu s interakciami medzi nástrojmi marketingu. Autorské údaje Harald Hruschka Autor Hruschka Harald Zdrojový dokument Zeitschrift für Betriebswirtschaft. Roč. 61, č. 3 (1991), s. 339-356 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje ekonomické * trh * mechanizmus trhový * ceny * reklama * modely lineárne * modely logistické * výskum ekonomický Anotácia Reprodukovateľné interakčné efekty z hľadiska funkcií reakcie trhu. Operacionalizácia interakcií medzi nástrojmi marketingu. Interakcia medzi cenou marketingových nástrojov a reklamou. Reakcie elasticity a optimálnosti vybraných funkcií reakcií trhu (model lineárny, exponenciálny, logistický a model atraktívnosti). Interakcie elasticity na rozšírenie multiplikačných modelov. Empirický výskum za obdobie 35 mesiacov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1