Počet záznamov: 1  

Marktreaktionsfunktionen mit Interaktionen zwischen Marketing-Instrumenten.

  1. Názov Marktreaktionsfunktionen mit Interaktionen zwischen Marketing-Instrumenten.
    Preklad názvuFunkcie reakcií trhu s interakciami medzi nástrojmi marketingu.
    Autorské údajeHarald Hruschka
    Autor Hruschka Harald
    Zdrojový dokumentZeitschrift für Betriebswirtschaft. Roč. 61, č. 3 (1991), s. 339-356
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje ekonomické * trh * mechanizmus trhový * ceny * reklama * modely lineárne * modely logistické * výskum ekonomický
    AnotáciaReprodukovateľné interakčné efekty z hľadiska funkcií reakcie trhu. Operacionalizácia interakcií medzi nástrojmi marketingu. Interakcia medzi cenou marketingových nástrojov a reklamou. Reakcie elasticity a optimálnosti vybraných funkcií reakcií trhu (model lineárny, exponenciálny, logistický a model atraktívnosti). Interakcie elasticity na rozšírenie multiplikačných modelov. Empirický výskum za obdobie 35 mesiacov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.