Počet záznamov: 1  

Marketingový management.

  1. Názov Marketingový management.
    Autorské údajeJ. Hron
    Autor Hron J.
    Zdrojový dokumentEkonomika poľnohospodárstva. Ekonomika zemědělství. Roč. 30, č. 9 (1991), s. 412-413
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá manažment * marketing * spotrebitelia * trh * mechanizmus trhový
    AnotáciaVymedzenie pojmu marketing a jeho aplikácie v praxi. Trh ako základný predpoklad pre vznik marketingu. Rozhodujúca úloha spotrebiteľa, hierarchie jeho potrieb a úrovne ich uspokojovania. Koncepčná a realizačná fáza marketingu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.