Počet záznamov: 1  

Zákazník budoucnosti. Posun v pojetí hodnot.

  1. Názov Zákazník budoucnosti. Posun v pojetí hodnot.
    Autorské údajeI. Bureš
    Autor Bureš I.
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Č. 10 (1991), s. 17-20.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá zákazníci * dopyt * spoločnosť postindustriálna * spotreba individuálna * štýl životný
    AnotáciaNástup informačného veku a drobenie masových trhov industriálnej spoločnosti. V postindustriálnej spoločnosti neurčuje životný štýl spotreba, ale hierarchia hodnôt. Štúdia Stanfordského výskumného inštitútu VALS (Values and Lifestyles) rozdeľuje predstaviteľov dopytu budúcnosti do 4 skupín podľa hnacej sily dopytu: dopyt poháňaný spotrebou, vonkajšími signálmi, vnútornými hodnotami a integrovane poháňaným dopytom.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.