Počet záznamov: 1  

Ekonomiks, marketing, menedžment.

  1. Názov Ekonomiks, marketing, menedžment.
    Preklad názvuEconomics, marketing, management.
    Autorské údajeO. Mamedov
    Autor Mamedov O.
    Zdrojový dokumentEkonomičeskije nauki. Č. 11 (1991), s. 84-93.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumenturuština
    Krajina vydania[SU]
    Systematika 330.101.542 - Mikroekonomika
    Heslá makroekonomika * marketing * manažment * vyučovanie * školy vysoké * mikroekonomika * hospodárstvo trhové * prednášky * teórie ekonomické
    AnotáciaPríspevok do diskusie o vzťahu marxistickej politickej ekonómie a "Economics" a o adaptácii vysokoškolskej výučby ekonomickej teórie k podmienkam vytvárania regulovaného a sociálneho trhového hospodárstva. Materiál k prednáškam obsahuje charakteristiku "economics" ako teórie trhovej organizácie makroekonomiky, marketingu ako systému trhovej organizácie mikroekonomiky a manažmentu ako systému riadenia podniku a ich vzťahu, ako aj vzťahu economics k mechanizmu sociálneho regulovania trhovej výroby.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.