Počet záznamov: 1
Plasowanie czyli skuteczna forma reklamy.
Názov Plasowanie czyli skuteczna forma reklamy. Preklad názvu Rozmiestňovanie čiže účinná forma reklamy. Autorské údaje H. Simbierowicz Autor Simbierowicz H. Zdrojový dokument Handel zagraniczny. Roč. 36, č. 10 (1991), s. 15-17 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu poľština Krajina vydania Poľsko Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá reklama * koncepcie * PR * firmy * známky ochranné Anotácia Kritika poľskej reklamy. Nová koncepcia reklamnej stratégie. Koniec nadvlády výrobku v reklame. Etapa reklamy firmy, jej image, alebo značky. Čas pre reklamné výhody firmy. Základné pravidlá reklamného "positioningu". Informačný nápad uplatnený ako prvý. Reklama firmy Procter and Gamble. Príklady reklamy iných firiem. Význam dobre voleného názvu výrobku - parfumy Charlie. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1