Počet záznamov: 1  

Plasowanie czyli skuteczna forma reklamy.

  1. Názov Plasowanie czyli skuteczna forma reklamy.
    Preklad názvuRozmiestňovanie čiže účinná forma reklamy.
    Autorské údajeH. Simbierowicz
    Autor Simbierowicz H.
    Zdrojový dokumentHandel zagraniczny. Roč. 36, č. 10 (1991), s. 15-17
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentupoľština
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá reklama * koncepcie * PR * firmy * známky ochranné
    AnotáciaKritika poľskej reklamy. Nová koncepcia reklamnej stratégie. Koniec nadvlády výrobku v reklame. Etapa reklamy firmy, jej image, alebo značky. Čas pre reklamné výhody firmy. Základné pravidlá reklamného "positioningu". Informačný nápad uplatnený ako prvý. Reklama firmy Procter and Gamble. Príklady reklamy iných firiem. Význam dobre voleného názvu výrobku - parfumy Charlie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.