Počet záznamov: 1  

Marketing v podnikateľskej činnosti.

  1. Názov Marketing v podnikateľskej činnosti.
    Autorské údajeA. Ďurkovičová, M. Šostroneková
    Autor Ďurkovičová A.
    Spoluautori Šostroneková M.
    Zdrojový dokumentEkonomický časopis. Roč. 39, č. 10-11 (1991), s. 798-806
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * koncepcie * výrobky * reklama * ceny * odbyt * sortiment tovaru
    AnotáciaMarketing ako spôsob myslenia zobrazený na základe pozorovania vývoja podnikateľskej činnosti. Stanovenie úloh a prostriedkov marketingu. McCartyho koncepcia marketingu (výrobok, cena, miesto, reklama) a Gutenbergova koncepcia (odbytové metódy, výrobná a sortimentná politika, reklama a cenová politika). Definícia pojmu marketing-manažment (marketingové riadenie).
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.