Počet záznamov: 1
The use of biased predictors in marketing research.
Názov The use of biased predictors in marketing research. Preklad názvu Použitie vychýlených prognostických ukazovateľov v marketingovom prieskume. Autorské údaje R.C. Hill, P.A. Cartwright, J.F. Arbaugh Autor Hill R.C. Spoluautori Cartwright P.A. Arbaugh J.F. Zdrojový dokument International Journal of Forecasting. Roč. 7, č. 3 (1991), s. 271-281 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Holandsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * prognózy * prieskum odbytový * ukazovatele cenové * analýza nákladov * modely prognostické * ukazovatele ekonomické Anotácia Multikolineárnosť môže spôsobiť problémy pri hodnotení modelov obvykle uplatňovaných pre analýzu cien a nákladov uvedenia na trhu. Analyzuje sa relatívna účinnosť viacerých vychýlených odhadov. Alternatívne odhady sa zvažujú z hľadiska problému hodnotenia modelov s kolineárnymi údajmi. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1