Počet záznamov: 1  

The use of biased predictors in marketing research.

  1. Názov The use of biased predictors in marketing research.
    Preklad názvuPoužitie vychýlených prognostických ukazovateľov v marketingovom prieskume.
    Autorské údajeR.C. Hill, P.A. Cartwright, J.F. Arbaugh
    Autor Hill R.C.
    Spoluautori Cartwright P.A.
    Arbaugh J.F.
    Zdrojový dokumentInternational Journal of Forecasting. Roč. 7, č. 3 (1991), s. 271-281
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaHolandsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * prognózy * prieskum odbytový * ukazovatele cenové * analýza nákladov * modely prognostické * ukazovatele ekonomické
    AnotáciaMultikolineárnosť môže spôsobiť problémy pri hodnotení modelov obvykle uplatňovaných pre analýzu cien a nákladov uvedenia na trhu. Analyzuje sa relatívna účinnosť viacerých vychýlených odhadov. Alternatívne odhady sa zvažujú z hľadiska problému hodnotenia modelov s kolineárnymi údajmi.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.