Počet záznamov: 1
Marketing w malej firmie.
Názov Marketing w malej firmie. Preklad názvu Marketing v malej firme. Autorské údaje I. Hejduk Autor Hejduk I. Zdrojový dokument Ekonomika i organizacja przedsiebiorstwa. Roč. 43, č. 2 (1992), s. 8-10. Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu poľština Krajina vydania Poľsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * podnik malý * trh * reklama * balenie * ceny Anotácia Definícia marketingu podľa americkej spoločnosti AMA. Každá koncepcia marketingu musí mať 8 čęt, ktoré autor vysvetľuje. Trh malých firiem. Štyri etapy marketingovej činnosti - určenie trhu, ciele marketingu a jeho stratégia a napokon príprava na jeho realizáciu, ktorá zahrňuje reklamu, balenie a ceny. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1