Počet záznamov: 1  

Marketing w malej firmie.

  1. Názov Marketing w malej firmie.
    Preklad názvuMarketing v malej firme.
    Autorské údajeI. Hejduk
    Autor Hejduk I.
    Zdrojový dokumentEkonomika i organizacja przedsiebiorstwa. Roč. 43, č. 2 (1992), s. 8-10.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentupoľština
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * podnik malý * trh * reklama * balenie * ceny
    AnotáciaDefinícia marketingu podľa americkej spoločnosti AMA. Každá koncepcia marketingu musí mať 8 čęt, ktoré autor vysvetľuje. Trh malých firiem. Štyri etapy marketingovej činnosti - určenie trhu, ciele marketingu a jeho stratégia a napokon príprava na jeho realizáciu, ktorá zahrňuje reklamu, balenie a ceny.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.