Počet záznamov: 1
Nekontrolovateľné prostredie ovplyvňujúce marketingový manažment.
Názov Nekontrolovateľné prostredie ovplyvňujúce marketingový manažment. Autorské údaje J. Karvaš Autor Karvaš J. Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Č. 5 (1992), s. 29-31. Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania [CS] Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * manažment * trh zahraničný * konkurencia * zákony * ceny voľné * podnikanie Anotácia Marketingoví manažéri musia brať do úvahy niektoré nekontrolovateľné premenné pri výbere cieľových trhov a pri formovaní marketing-mixu. Oblasti, ktoré firma nemôže ovplyvniť: kultúrne a sociálne prostredie; ekonomické a technologické prostredie; konkurenčné prostredie a politické a právne prostredie. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1