Počet záznamov: 1  

Nekontrolovateľné prostredie ovplyvňujúce marketingový manažment.

  1. Názov Nekontrolovateľné prostredie ovplyvňujúce marketingový manažment.
    Autorské údajeJ. Karvaš
    Autor Karvaš J.
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Č. 5 (1992), s. 29-31.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * manažment * trh zahraničný * konkurencia * zákony * ceny voľné * podnikanie
    AnotáciaMarketingoví manažéri musia brať do úvahy niektoré nekontrolovateľné premenné pri výbere cieľových trhov a pri formovaní marketing-mixu. Oblasti, ktoré firma nemôže ovplyvniť: kultúrne a sociálne prostredie; ekonomické a technologické prostredie; konkurenčné prostredie a politické a právne prostredie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.