Počet záznamov: 1  

Prodávat stojí peníze.

  1. Názov Prodávat stojí peníze.
    Autorské údajeI. Bureš
    Autor Bureš I.
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Č. 6 (1992), s. 19-23.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá predaj * predajne * zákazníci * náklady odbytové * marketing * náklady personálne * siete obchodné * distribúcia * servis * sklady * rentabilita
    AnotáciaVýznam atraktívnych vonkajších atribútov firmy pre vzbudenie dôvery zákazníka k predávajúcemu a k poskytovaným službám. Súvislosť medzi predajnými nákladmi a predaným objemom tovaru. Triedenie predajných nákladov do piatich hlavných skupín: náklady marketingové, náklady na predávajúci personál, náklady spojené s distribučnou sieťou, náklady skladové a expedičné a náklady na servis.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.