Počet záznamov: 1
Prodávat stojí peníze.
Názov Prodávat stojí peníze. Autorské údaje I. Bureš Autor Bureš I. Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Č. 6 (1992), s. 19-23. Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania [CS] Systematika 339.18 - Obchodná technika Heslá predaj * predajne * zákazníci * náklady odbytové * marketing * náklady personálne * siete obchodné * distribúcia * servis * sklady * rentabilita Anotácia Význam atraktívnych vonkajších atribútov firmy pre vzbudenie dôvery zákazníka k predávajúcemu a k poskytovaným službám. Súvislosť medzi predajnými nákladmi a predaným objemom tovaru. Triedenie predajných nákladov do piatich hlavných skupín: náklady marketingové, náklady na predávajúci personál, náklady spojené s distribučnou sieťou, náklady skladové a expedičné a náklady na servis. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1