Počet záznamov: 1
Ako robiť kvalitnú a vysokoúčinnú reklamu. 4.
Názov Ako robiť kvalitnú a vysokoúčinnú reklamu. 4. : Reklamné rozhodnutia. Autorské údaje G. Lochner Autor Lochner G. Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Č. 5 (1992), s. 5-6. Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania [CS] Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá reklama * plánovanie * rozhodovanie * propagácia * prostriedky reklamné * objekty reklamy Anotácia Reklamné aktivity majú vyvolať pozitívne reakcie u oslovenej osoby v zmysle želania pôvodcu reklamy. Charakteristika rôznych argumentačných polôh slúžiacich dosiahnutiu tohto cieľa. Časovú zladenosť reklamných aktivít zabezpečuje časové plánovanie. Transformáciu v plánovacej fáze prijatých rozhodnutí predstavuje realizačná fáza. Jej úseky. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1