Počet záznamov: 1  

Ako robiť kvalitnú a vysokoúčinnú reklamu. 4.

  1. Názov Ako robiť kvalitnú a vysokoúčinnú reklamu. 4. : Reklamné rozhodnutia.
    Autorské údajeG. Lochner
    Autor Lochner G.
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Č. 5 (1992), s. 5-6.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá reklama * plánovanie * rozhodovanie * propagácia * prostriedky reklamné * objekty reklamy
    AnotáciaReklamné aktivity majú vyvolať pozitívne reakcie u oslovenej osoby v zmysle želania pôvodcu reklamy. Charakteristika rôznych argumentačných polôh slúžiacich dosiahnutiu tohto cieľa. Časovú zladenosť reklamných aktivít zabezpečuje časové plánovanie. Transformáciu v plánovacej fáze prijatých rozhodnutí predstavuje realizačná fáza. Jej úseky.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.