Počet záznamov: 1
Ako robiť kvalitnú a vysokoúčinnú reklamu. 4.
Title Ako robiť kvalitnú a vysokoúčinnú reklamu. 4. : Reklamné rozhodnutia. Author info G. Lochner Author Lochner G. Source document Praktická škola marketingu. Č. 5 (1992), s. 5-6. Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition [CS] systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords reklama * plánovanie * rozhodovanie * propagácia * prostriedky reklamné * objekty reklamy Annotation Reklamné aktivity majú vyvolať pozitívne reakcie u oslovenej osoby v zmysle želania pôvodcu reklamy. Charakteristika rôznych argumentačných polôh slúžiacich dosiahnutiu tohto cieľa. Časovú zladenosť reklamných aktivít zabezpečuje časové plánovanie. Transformáciu v plánovacej fáze prijatých rozhodnutí predstavuje realizačná fáza. Jej úseky. Database ARTICLES
článok
Počet záznamov: 1