Počet záznamov: 1  

Ako robiť kvalitnú a vysokoúčinnú reklamu. 4.

  1. Title Ako robiť kvalitnú a vysokoúčinnú reklamu. 4. : Reklamné rozhodnutia.
    Author infoG. Lochner
    Author Lochner G.
    Source documentPraktická škola marketingu. Č. 5 (1992), s. 5-6.
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of Edition[CS]
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords reklama * plánovanie * rozhodovanie * propagácia * prostriedky reklamné * objekty reklamy
    AnnotationReklamné aktivity majú vyvolať pozitívne reakcie u oslovenej osoby v zmysle želania pôvodcu reklamy. Charakteristika rôznych argumentačných polôh slúžiacich dosiahnutiu tohto cieľa. Časovú zladenosť reklamných aktivít zabezpečuje časové plánovanie. Transformáciu v plánovacej fáze prijatých rozhodnutí predstavuje realizačná fáza. Jej úseky.
    DatabaseARTICLES

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.