Počet záznamov: 1
Jazyk reklamy.
Názov Jazyk reklamy. Autorské údaje J. Čerteková Autor Čerteková Jarmila Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Č. 5 (1992), s. 43-45. Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania [CS] Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá reklama * marketing * spotreba osobná * dopyt * spotrebitelia * konkurencia * objekty reklamy * prostriedky reklamné Anotácia Reklama je neoddeliteľnou súčasťou marketingového mixu. Isté stereotypy v správaní v oblasti osobnej spotreby sú základom pre používanie osobitných techník v reklame tvoriacich spoločný jazyk tých, ktorí oslovujú reklamou i adresátov reklamy-spotrebiteľov. Niektoré z nich môžu slúžiť ako inšpirácia pre praktické uplatnenie: používanie vedeckej argumentácie; využitie asociácie; expertíza; predstava výrobkov pred a po použití; využívanie zvučných slov; značka tovaru; pocit viny; opakovanie. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1