Počet záznamov: 1  

Jazyk reklamy.

  1. Názov Jazyk reklamy.
    Autorské údajeJ. Čerteková
    Autor Čerteková Jarmila
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Č. 5 (1992), s. 43-45.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá reklama * marketing * spotreba osobná * dopyt * spotrebitelia * konkurencia * objekty reklamy * prostriedky reklamné
    AnotáciaReklama je neoddeliteľnou súčasťou marketingového mixu. Isté stereotypy v správaní v oblasti osobnej spotreby sú základom pre používanie osobitných techník v reklame tvoriacich spoločný jazyk tých, ktorí oslovujú reklamou i adresátov reklamy-spotrebiteľov. Niektoré z nich môžu slúžiť ako inšpirácia pre praktické uplatnenie: používanie vedeckej argumentácie; využitie asociácie; expertíza; predstava výrobkov pred a po použití; využívanie zvučných slov; značka tovaru; pocit viny; opakovanie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.