Počet záznamov: 1  

Public Relations: Publico Praha.

  1. Názov Public Relations: Publico Praha.
    Autorské údajeH. Langsner, H. Profousová
    Autor Langsner H.
    Spoluautori Profousová H.
    Zdrojový dokumentEkonom. Č. 20 (1992), s. 53-54.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá práca s verejnosťou * zákazníci * predaj * Česko * tvorba cien
    AnotáciaRozhovor s riaditeľom agentúry Publico zaoberajúcou sa činnosťou v oblasti Public Relations (PR). Ťažiskom práce je dialóg medzi klientom (výrobcom, predajcom, službou) a jednotlivými časťami verejnosti. Charakteristika hlavných zákazníkov pražskej agentúry. Určovanie cien za služby agentúry.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.