Počet záznamov: 1
Public Relations: Publico Praha.
Názov Public Relations: Publico Praha. Autorské údaje H. Langsner, H. Profousová Autor Langsner H. Spoluautori Profousová H. Zdrojový dokument Ekonom. Č. 20 (1992), s. 53-54. Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania [CS] Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá práca s verejnosťou * zákazníci * predaj * Česko * tvorba cien Anotácia Rozhovor s riaditeľom agentúry Publico zaoberajúcou sa činnosťou v oblasti Public Relations (PR). Ťažiskom práce je dialóg medzi klientom (výrobcom, predajcom, službou) a jednotlivými časťami verejnosti. Charakteristika hlavných zákazníkov pražskej agentúry. Určovanie cien za služby agentúry. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1