Počet záznamov: 1  

Jak motivovat k nepřetržitému zvyšování jakosti.

  1. Názov Jak motivovat k nepřetržitému zvyšování jakosti.
    Zdrojový dokumentModerní řízení. Roč. 27, č. 3 (1992), s. 20-23.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 331.101.3 - Pracovná motivácia. Pracovná morálka. Podnety k práci
    Heslá kvalita * komunikácia * stimulovanie morálne * motivácia pracovná * väzba spätná
    AnotáciaSpätná väzba, ako predpoklad úspešnosti programov zvyšovania akosti. Dva typy spätnej väzby: informačný a interpersonálny. Dôležitosť interpersonálnej spätnej väzby a pozitívnej podpory. Výklad piatich požiadaviek pozitívnej podpory: Povzbudenie a podporu poskytuje okamžite; buďte konkrétni; oceňujte pokroky; buďte osobní; nezamieňajte podporu s očakávaním. Pozitívna podpora pomáha zvyšovať akosť, môže mať kľúčovú úlohu vo všetkých podnikoch.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.