Počet záznamov: 1  

Marketing a hospodářská soutěž.

  1. Názov Marketing a hospodářská soutěž.
    Autorské údajeS. Hladík
    Autor Hladík S.
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 2, č. 7-8 (1992), s. 5-6.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * konkurencia * hospodárstvo trhové * trh * súťaž hospodárska * podnik
    AnotáciaRozvoj konkurenčného prostredia a samotnej hospodárskej súťaže sa javí ako podstatný impulz pre zavádzanie marketingu do praxe a ten naopak svojimi princípmi ovplyvňuje vnútorné i vonkajšie správanie hospodárskych subjektov. Vzájomná interakcia je zrejmá najmä u tých skupín subjektov, ktoré majú monopolné alebo dominantné postavenie na trhu. Subjekt s monopolným postavením nemusí narušiť súťaž, ak praktická aplikácia marketingu vedie k jeho skutočne trhovému správaniu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.