Počet záznamov: 1
Marketing a hospodářská soutěž.
Názov Marketing a hospodářská soutěž. Autorské údaje S. Hladík Autor Hladík S. Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Roč. 2, č. 7-8 (1992), s. 5-6. Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania [CS] Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * konkurencia * hospodárstvo trhové * trh * súťaž hospodárska * podnik Anotácia Rozvoj konkurenčného prostredia a samotnej hospodárskej súťaže sa javí ako podstatný impulz pre zavádzanie marketingu do praxe a ten naopak svojimi princípmi ovplyvňuje vnútorné i vonkajšie správanie hospodárskych subjektov. Vzájomná interakcia je zrejmá najmä u tých skupín subjektov, ktoré majú monopolné alebo dominantné postavenie na trhu. Subjekt s monopolným postavením nemusí narušiť súťaž, ak praktická aplikácia marketingu vedie k jeho skutočne trhovému správaniu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1