Počet záznamov: 1  

Religion als strategischer Erfolgsfaktor.

  1. Názov Religion als strategischer Erfolgsfaktor. : Eine triadische Betrachtung nationaler Einflüsse auf den Unternehmungserfolg.
    Preklad názvuNáboženstvo ako strategický faktor úspechu. Úvaha o národných vplyvoch na úspech podniku s využitím triády.
    Autorské údajeF. Hoffmann, M. Härle
    Autor Hoffmann F.
    Spoluautori Härle M.
    Zdrojový dokumentZeitschrift für Betriebswirtschaft. Č. 1. (1992)
    Unternehmensethik
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 33 - Ekonomika. Ekonomické vedy
    Heslá organizácia * manažment * náboženstvo * výskum * vzdelanie * USA * Japonsko * Európske spoločenstvá * sústava ekonomická * východná Európa
    AnotáciaVývoj výskumu v oblasti organizácie a manažmentu k integratívnym prístupom na báze kritických faktorov úspechu. Vzdelanostná úroveň, ekonomická politika a náboženské hodnoty ako základ hodnôt krajiny a ich úloha ako faktorov úspechu. Faktory úspechu u krajín triády (USA, Japonsko, ES). Porovnanie úrovne vzdelania, ekonomického systému, rastovej a štruktúrnej politiky v USA, Japonsku a SRN. Kresťanské a východné náboženstvá a ekonomika. Faktory úspechu a východná Európa.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.