Počet záznamov: 1  

Ursachenanalyse von marketingbedingten IST-SOLL-Deckungsbeitragsabweichungen.

  1. Názov Ursachenanalyse von marketingbedingten IST-SOLL-Deckungsbeitragsabweichungen.
    Preklad názvuKauzálna analýza marketingovo podmienených odchýlok príspevkov na úhradu IST-SOLL.
    Autorské údajeS. Albers
    Autor Albers Sönke
    Zdrojový dokumentZeitschrift für Betriebswirtschaft. Roč. 62, č. 2 (1992), s. 199-223
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * odbyt * nástroje ekonomické * plánovanie * kontroling * informácie hospodárske
    AnotáciaMožnosť plánovať funkcie reakcií odbytu v závislosti od marketingových nástrojov. Dekompozícia celkovej odchýlky podľa rôznych príčin a nástrojov. Náklady na uplatnenie jednotlivých marketingových nástrojov a úhrady na ich krytie. Získanie podrobných informácií o efektívnosti marketingových informácií. Realizácia marketingového plánovania a controllingu na báze funkcií reakcií odbytu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.