Počet záznamov: 1
Ursachenanalyse von marketingbedingten IST-SOLL-Deckungsbeitragsabweichungen.
Názov Ursachenanalyse von marketingbedingten IST-SOLL-Deckungsbeitragsabweichungen. Preklad názvu Kauzálna analýza marketingovo podmienených odchýlok príspevkov na úhradu IST-SOLL. Autorské údaje S. Albers Autor Albers Sönke Zdrojový dokument Zeitschrift für Betriebswirtschaft. Roč. 62, č. 2 (1992), s. 199-223 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * odbyt * nástroje ekonomické * plánovanie * kontroling * informácie hospodárske Anotácia Možnosť plánovať funkcie reakcií odbytu v závislosti od marketingových nástrojov. Dekompozícia celkovej odchýlky podľa rôznych príčin a nástrojov. Náklady na uplatnenie jednotlivých marketingových nástrojov a úhrady na ich krytie. Získanie podrobných informácií o efektívnosti marketingových informácií. Realizácia marketingového plánovania a controllingu na báze funkcií reakcií odbytu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1