Počet záznamov: 1
Výrobková a inovačná stratégia podniku.
Názov Výrobková a inovačná stratégia podniku. Autorské údaje J. Karvaš Autor Karvaš J. Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Č. 9 (1992), s. 17-25. Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania [CS] Systematika 658.5 - Organizácia výroby. Plánovanie výroby. Konštrukcia. Kontrola výroby Heslá inovácia * výrobky nové * stratégia podniková * sortiment výroby * programy výrobné * prostriedky výrobné * obaly * predmety spotrebné * výrobky priemyselné * značky výrobné Anotácia Plánovanie výrobkového sortimentu. Vymedzenie výrobku. Tvorba výrobného programu. Rozlišovanie dvoch veľkých skupín výrobkov z hľadiska výrobkovej stratégie firmy: spotrebné predmety a výrobné prostriedky. Klasifikácia spotrebných predmetov. Klasifikácia výrobných prostriedkov (priemyselných výrobkov). Značkovanie výrobkov ako súčasť strategického rozhodovania firmy. Strategický význam balenia výrobkov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1