Počet záznamov: 1  

Stručný kurs marketingu. 4.

  1. Názov Stručný kurs marketingu. 4.
    Zdrojový dokumentNárodní hospodářství. Č. 4 (1992), príl. s. 13-16.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zber dát * dáta * metodika * analýza trhu * marketing * trh kupujúceho * správanie * spotrebitelia * rozhodovanie * prieskum trhu
    AnotáciaMetódy zberu primárnych dát: metódy hromadného prieskumu (dotazníky) a metódy kvalitatívneho prieskumu (panely, dotazníky, pozorovanie, projekčné techniky). Analýza trhu. Identifikácia hlavných trhov - spotrebiteľský trh a trh organizácií. Správanie sa kupujúceho na trhu organizácií. Analýza správania zákazníka - individuálneho spotrebiteľa. Proces rozhodovania zákazníka. Rozdelenie a diferenciácia trhu. Postup pri diferenciácii trhu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.