Počet záznamov: 1  

Unternehmenspublizität und Konkurrenzwirkungen.

  1. Názov Unternehmenspublizität und Konkurrenzwirkungen.
    Preklad názvuPublicita podniku a účinky konkurencie.
    Autorské údajeR. Ewert, A. Wagenhofer
    Autor Ewert R.
    Spoluautori Wagenhofer A.
    Zdrojový dokumentZeitschrift für Betriebswirtschaft. Roč. 62, č. 3 (1992), s. 297-324
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá konkurencia * podnik * náklady * informácie * modely * duopoly * trh * právo hospodárske
    AnotáciaReakcie konkurencie na publicitu podniku z ekonomického hľadiska. Vzťah povinnosti publicity a nákladov. Potenciálne nebezpečenstvo konkurencie. Verifikácia informácií a priame náklady na publikovanie informácií. Dva modely vzťahu publicity a konkurencie: konkurenčná situácia v rámci duopolu a pri vstupe podniku na dovtedy monopolistický trh. Zákonné úpravy publicity a ochranné klauzuly v rámci bilančného práva.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.