Počet záznamov: 1  

Wie lernt der Konsument?

  1. Názov Wie lernt der Konsument? : Werbliches wird beiläufig gelernt.
    Preklad názvuAko sa učí spotrebiteľ. Reklama sa učí náhodne.
    Autorské údajeK. Nemetz
    Autor Nemetz K.
    Zdrojový dokumentMarketing Journal. Roč. 25, č. 2 (1992), s. 152-157.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * psychológia aplikovaná * spotrebitelia * prostriedky reklamné * objekty reklamy
    AnotáciaSpotrebiteľ je vystavený čoraz intenzívnejšiemu pôsobeniu reklamy. Súťaž o pozornosť spotrebiteľa. Psychológia reklamy a motivácia k učeniu spotrebiteľa. Aktívne a pasívne učenie. Opakovaný kontakt človeka s obrazom, značkou atď zlepšuje vzťah k žiadanému objektu. Verbálne a neverbálne formy reklamy. Vizuálne prostriedky - mimika, gesto a pod.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.