Počet záznamov: 1
Wie lernt der Konsument?
Názov Wie lernt der Konsument? : Werbliches wird beiläufig gelernt. Preklad názvu Ako sa učí spotrebiteľ. Reklama sa učí náhodne. Autorské údaje K. Nemetz Autor Nemetz K. Zdrojový dokument Marketing Journal. Roč. 25, č. 2 (1992), s. 152-157. Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * psychológia aplikovaná * spotrebitelia * prostriedky reklamné * objekty reklamy Anotácia Spotrebiteľ je vystavený čoraz intenzívnejšiemu pôsobeniu reklamy. Súťaž o pozornosť spotrebiteľa. Psychológia reklamy a motivácia k učeniu spotrebiteľa. Aktívne a pasívne učenie. Opakovaný kontakt človeka s obrazom, značkou atď zlepšuje vzťah k žiadanému objektu. Verbálne a neverbálne formy reklamy. Vizuálne prostriedky - mimika, gesto a pod. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1