Počet záznamov: 1  

Kaufprioritäten bei hochwertigen Konsumgütern.

  1. Názov Kaufprioritäten bei hochwertigen Konsumgütern.
    Preklad názvuNákupné priority pri vysoko hodnotných spotrebných tovaroch.
    Autorské údajeH. Gierl, U. Oetzel
    Autor Gierl H.
    Spoluautori Oetzel U.
    Zdrojový dokumentZeitschrift für Betriebswirtschaft. Roč. 62, č. 5 (1992), s. 503-519
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * správanie * nákup * tovar spotrebný * prognózy * marketing * tovar luxusný * teória úžitku * rozhodovanie * demografia * analýza sociálna * vlastnosti tovaru úžitkové
    AnotáciaZmeny v správaní sa mladých konzumentov pri nákupoch drahších tovarov a ich prognózovanie. Využitie analýzy hodnotových orientácií a sociodemografických premenných k charakteristike priorít pri nákupoch. Rozhodovanie konzumenta v klasickej teórii úžitku a teórii kongruencie marketingu. Indikátory priorít. Indikátory produktov s určitými vlastnosťami. Podiel mladých zákazníkov na nákupoch drahších spotrebných tovarov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.