Počet záznamov: 1  

A marketing, mint nélkülözhetetlen módszer egy monopolhelyzetü kereskedelmi vállalat versenyvállalattá alakításában.

  1. Názov A marketing, mint nélkülözhetetlen módszer egy monopolhelyzetü kereskedelmi vállalat versenyvállalattá alakításában.
    Preklad názvuMarketing ako nepostrádateľný prostriedok prestavby monopolistického obchodného podniku na konkurenčný.
    Autorské údajeK. László
    Autor Kiss Ferenc László
    Zdrojový dokumentIpargazdaság. Roč. 43, č. 10 (1992), s. 20-26
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentumaďarčina
    Krajina vydaniaMaďarsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik obchodný * potravinárstvo * konkurencia * rozdeľovanie * financie podnikové * marketing * správanie * stratégia podniková * riadenie podnikové * zákazníci * demonopolizácia
    AnotáciaAnalýza postavenia jedného potravinárskeho obchodného podniku. Monopolistická situácia - rozdeľovanie miesto obchodu. Formy správania a úloha marketingu. Konkurencia a marketing. Vplyv konkurencie na vnútropodnikovú situáciu. Zmena marketingovej stratégie a podnikové riadenie. Poznanie zákazníka. Finančný systém podniku. Podnikové rozdeľovanie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.