Počet záznamov: 1
A marketing, mint nélkülözhetetlen módszer egy monopolhelyzetü kereskedelmi vállalat versenyvállalattá alakításában.
Názov A marketing, mint nélkülözhetetlen módszer egy monopolhelyzetü kereskedelmi vállalat versenyvállalattá alakításában. Preklad názvu Marketing ako nepostrádateľný prostriedok prestavby monopolistického obchodného podniku na konkurenčný. Autorské údaje K. László Autor Kiss Ferenc László Zdrojový dokument Ipargazdaság. Roč. 43, č. 10 (1992), s. 20-26 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu maďarčina Krajina vydania Maďarsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik obchodný * potravinárstvo * konkurencia * rozdeľovanie * financie podnikové * marketing * správanie * stratégia podniková * riadenie podnikové * zákazníci * demonopolizácia Anotácia Analýza postavenia jedného potravinárskeho obchodného podniku. Monopolistická situácia - rozdeľovanie miesto obchodu. Formy správania a úloha marketingu. Konkurencia a marketing. Vplyv konkurencie na vnútropodnikovú situáciu. Zmena marketingovej stratégie a podnikové riadenie. Poznanie zákazníka. Finančný systém podniku. Podnikové rozdeľovanie. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1