Počet záznamov: 1
Úloha prieskumu trhu v podniku.
Názov Úloha prieskumu trhu v podniku. Autorské údaje J. Karvaš Autor Karvaš J. Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Č. 11-12 (1992), s. 21-27 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania [CS] Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá prieskum trhu * marketing * podnik * zdroje informácií * dopyt * informácie * prognózovanie Anotácia Obsah a úlohy prieskumu trhu. Zdroje získavania informácií pre marketingové rozhodnutia. Postup pri prieskume trhu. Jednotlivé etapy: identifikácia problému a stanovenie cieľa prieskumu, základný prieskum trhu, formálny prieskum trhu. Prieskum zameraný na odhad dopytu. Faktory, ovplyvňujúce podiel firmy na trhu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1