Počet záznamov: 1  

P. I. M. S. Profit Impact Marketing Strategy - Zisková marketingová stratégia.

  1. Názov P. I. M. S. Profit Impact Marketing Strategy - Zisková marketingová stratégia.
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Č. 11-12 (1992), s. 44-45.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá riadenie podnikové * metódy riadenia * zisk * stratégia podniková * marketing * PIMS * ZIMAST * údaje štatistické * ukazovatele ekonomické * báza dát * porovnanie medzipodnikové
    AnotáciaMetóda PIMS sa v riadení podnikov využíva v neustále širšom medzinárodnom meradle. PIMS možno voľnejšie preložiť ako Zisková marketingová stratégia - ZIMAST. Pomocou databázy PIMS možno podrobnou analýzou získať informácie o hospodárskom úspechu daného podniku až na 60-70 perc. Oblasti, v ktorých môže podnik pomocou využívania databázy PIMS usmerniť svoju marketingovú stratégiu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.