Počet záznamov: 1
Informative advertising and competition: a noncooperative approach.
Názov Informative advertising and competition: a noncooperative approach. Preklad názvu Informatívna reklama a konkurencia: nekooperatívny prístup. Autorské údaje R.J. Gary-Bobo, P. Michel Autor Gary-Bobo R.J. Spoluautori Michel P. Zdrojový dokument International Economic Review. Roč. 32, č. 2 (1991), s. 321-339 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá reklama * konkurencia * dopyt * spotrebitelia * stratégia podniková * tvorba cien * funkcie dopytové * modely rovnováhy Anotácia Štúdium vlastností informatívnej reklamy podľa Cournot-Walrasovho modelu. Podmienky konkurenčného boja. Ekonomické účinky reklamy a jej vplyv na úroveň dopytu. Reklamná stratégia a jej základné princípy. Spotrebiteľ z pohľadu zamerania a cieľov reklamy. Štúdium vzťahov medzi reklamou a konkurenciou. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1