Počet záznamov: 1  

Informative advertising and competition: a noncooperative approach.

  1. Názov Informative advertising and competition: a noncooperative approach.
    Preklad názvuInformatívna reklama a konkurencia: nekooperatívny prístup.
    Autorské údajeR.J. Gary-Bobo, P. Michel
    Autor Gary-Bobo R.J.
    Spoluautori Michel P.
    Zdrojový dokumentInternational Economic Review. Roč. 32, č. 2 (1991), s. 321-339
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá reklama * konkurencia * dopyt * spotrebitelia * stratégia podniková * tvorba cien * funkcie dopytové * modely rovnováhy
    AnotáciaŠtúdium vlastností informatívnej reklamy podľa Cournot-Walrasovho modelu. Podmienky konkurenčného boja. Ekonomické účinky reklamy a jej vplyv na úroveň dopytu. Reklamná stratégia a jej základné princípy. Spotrebiteľ z pohľadu zamerania a cieľov reklamy. Štúdium vzťahov medzi reklamou a konkurenciou.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.