Počet záznamov: 1  

Stratégia diverzifikácie výroby: jej podstata a meranie.

  1. Názov Stratégia diverzifikácie výroby: jej podstata a meranie.
    Autorské údajeĽubomír Blecha
    Autor Blecha Ľubomír
    Zdrojový dokumentEkonomický časopis = Journal of economics. Roč. 40, č. 9 (1992), s. 671-684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeskoslovensko
    Systematika 338.33 - Výrobná štruktúra
    Heslá diverzifikácia * stratégia podniková * programy výrobné * trh * výrobky nové * matice * indexy * firmy * ČSFR * svet * podnik priemyselný * klasifikácia * SIC * ISIC
    AnotáciaVymedzenie podstaty diverzifikácie výroby. Diverzifikácia ako jedna z rastových stratégií. Popis dvoch prístupov ku kvantifikácii stupňa diverzifikácie: 1. pomocou indexov (Herfindahlov index), 2. na základe kategorizácie podnikov podľa zvolených kritérií. Rozdiely v chápaní jednotlivých princípov diverzifikácie v ČSFR a vo vyspelých krajinách.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.