Počet záznamov: 1  

Ein Ansatz zur Operationalisierung des Konstrukts "Image" für die Marktforschung.

  1. Názov Ein Ansatz zur Operationalisierung des Konstrukts "Image" für die Marktforschung.
    Preklad názvuPrístup k operacionalizácii konštruktu "image" pre výskum trhu.
    Autorské údajeT. Meier, K. Hagedorn
    Autor Meier T.
    Spoluautori Hagedorn K.
    Zdrojový dokumentAgrarwirtschaft. Roč. 42, č. 3 (1993), s. 147-153
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá imidž * výskum trhu * výrobky poľnohospodárske * spotrebitelia * správanie * psychológia * marketing * psychológia trhu
    AnotáciaVýznam pojmu imidž pre výskum poľnohospodárskeho trhu. Porovnanie imidžu a postoja a obsahový rozdiel medzi nimi. Súvislosť medzi konštrukciou imidžu a kognitívnou psychológiou. Ľudia ako informačne spracované systémy. Význam psychologicky orientovaného imidžu pre marketing.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.