Počet záznamov: 1  

Marketingová politika firmy - předpoklad pro přežití.

  1. Názov Marketingová politika firmy - předpoklad pro přežití.
    Autorské údajeM. Rabiška
    Autor Rabiška M.
    Zdrojový dokumentPodniková organizace. Roč. 47, č. 1 (1993), s. 3-6
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * firmy * ČSFR * riadenie strategické * taktika podniková * 1992 * 1993 * tvorba plánu * predaj * politika cenová * riadenie vnútropodnikové
    AnotáciaPopis metódy "Tvorba marketingovej politiky" a jej aplikácia v čs. podnikoch v r. 1992 a 1993. Potreba využívania systémov účtovníctva, vnútropodnikovej kalkulácie a evidencie pre strategické a taktické riadenie. Účel a zmysel marketingovej politiky. Voľba marketingovej stratégie. Prínos marketingovej politiky pre podnik.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.