Počet záznamov: 1  

Bankový marketing.

  1. Názov Bankový marketing.
    Autorské údajeI. Bureš
    Autor Bureš I.
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 3, č. 3 (1993), s. 21.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá banky * služby * marketing * zákazníci * poradenstvo * expertízy * stratégia marketingová * konkurencia
    AnotáciaNové požiadavky na bankové služby v dôsledku štruktúrnych zmien. Globalizácia kapitálových tokov. Vytváranie marketingových príležitostí. Reorientácia na zákazníka. Súčasťou bankových služieb je poradenstvo. Vplyv marketingu v riadení bánk: 1. V koncepcii - marketingová filozofia banky. 2. K analýze trhu - sledovanie vývojových trendov dopytu a ponuky. 3. V stratégii - v konkurencii nebankových inštitúcií (poisťovne, sporiteľne) je nutné postupovať systematicky tzn. použitím marketingovej stratégie. Predmetom podnikania sa stáva poradenstvo a expertízy.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.