Počet záznamov: 1
Bankový marketing.
Názov Bankový marketing. Autorské údaje I. Bureš Autor Bureš I. Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Roč. 3, č. 3 (1993), s. 21. Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky Heslá banky * služby * marketing * zákazníci * poradenstvo * expertízy * stratégia marketingová * konkurencia Anotácia Nové požiadavky na bankové služby v dôsledku štruktúrnych zmien. Globalizácia kapitálových tokov. Vytváranie marketingových príležitostí. Reorientácia na zákazníka. Súčasťou bankových služieb je poradenstvo. Vplyv marketingu v riadení bánk: 1. V koncepcii - marketingová filozofia banky. 2. K analýze trhu - sledovanie vývojových trendov dopytu a ponuky. 3. V stratégii - v konkurencii nebankových inštitúcií (poisťovne, sporiteľne) je nutné postupovať systematicky tzn. použitím marketingovej stratégie. Predmetom podnikania sa stáva poradenstvo a expertízy. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1