Počet záznamov: 1
Prieskum médií a reklamy sa začína rozvíjať.
Názov Prieskum médií a reklamy sa začína rozvíjať. : AISA Slovensko ponúka málo známe služby: prieskum a analýza trhu. Autorské údaje S. Chmelíková, J. Balaščák Autor Chmelíková S. Spoluautori Balaščák J. Zdrojový dokument Trend. Roč. 3, č. 23 (1993), s. 17 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá AISA Slovensko * reklama * prostriedky masovokomunikačné * noviny * časopisy * televízia * prieskum trhu * analýza trhu Anotácia Vznik a vývoj súkromnej slovenskej firmy AISA Slovensko v r. 1991, sesterskej organizácie českej firmy. Štvrťročné a mesačné výsledky sledovanosti denníkov, mesačníkov a televízie slúžiace hlavne zahraničným reklamným agentúram na tvorbu ich mediaplánov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1