Počet záznamov: 1  

Prieskum médií a reklamy sa začína rozvíjať.

  1. Názov Prieskum médií a reklamy sa začína rozvíjať. : AISA Slovensko ponúka málo známe služby: prieskum a analýza trhu.
    Autorské údajeS. Chmelíková, J. Balaščák
    Autor Chmelíková S.
    Spoluautori Balaščák J.
    Zdrojový dokumentTrend. Roč. 3, č. 23 (1993), s. 17
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá AISA Slovensko * reklama * prostriedky masovokomunikačné * noviny * časopisy * televízia * prieskum trhu * analýza trhu
    AnotáciaVznik a vývoj súkromnej slovenskej firmy AISA Slovensko v r. 1991, sesterskej organizácie českej firmy. Štvrťročné a mesačné výsledky sledovanosti denníkov, mesačníkov a televízie slúžiace hlavne zahraničným reklamným agentúram na tvorbu ich mediaplánov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.