Počet záznamov: 1  

Predstavuje sa Klub reklamných agentúr Slovenska.

  1. Názov Predstavuje sa Klub reklamných agentúr Slovenska.
    Zdrojový dokumentTrend. Roč. 3, č. 24 (1993), s. 17.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá Klub reklamných agentúr Slovenska * EAAA * reklama
    AnotáciaVo februári 1993 vznik Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS). Ciele činnosti Klubu, spolupráca so zahraničnými partnermi. Snaha o členstvo v Európskej asociácii reklamných agentúr (European Association of Advertising Agencies - EAAA), kde slovenské záujmy zatiaľ tlmočí česká Asociácia. Členovia KRAS a ich najvýznamnejší klienti. O EAAA pozri príspevok J. Balaščáka - Nové teritóriá pre investície v reklame.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.