Počet záznamov: 1
Majstrovský list.
Názov Majstrovský list. : Public Relations - kľúč k "image". Autorské údaje I. Modory Autor Modory I. Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Roč. 3, č. 3 (1993), s. 23-24. Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá práca s verejnosťou * imidž * marketing * komunikácia * informácie * propagácia Anotácia História vzniku a pôvod použitia disciplíny Public Relations PR. Presná definícia PR zatiaľ neexistuje. PR vytvárajú atmosféru v ktorej podnik operuje, vytvárajú tým základňu a stratégiu v úzkej spolupráci s vedením. Teoreticky sa PR spája spolu s propagáciou a reklamou. Prakticky je PR nezávislé od marketingu. Postavenie a rozlíšenie PR podľa A. Oeckla: 1. Komunikácia, 2. Informácia, 3. PR two-way-komunikation - komunikácia prebiehajúca smerom dovnútra a smerom von. Cieľom je vytváranie pozitívneho image. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1