Počet záznamov: 1  

Podnikateľské stratégie - pojmy, východiská a súvislosti.

  1. Názov Podnikateľské stratégie - pojmy, východiská a súvislosti.
    Autorské údajeŠtefan Slávik
    Autor Slávik Štefan EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentInformačný bulletin výrobného družstevníctva. Roč. 3, č. 8 (1993), s. 1-8
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie * stratégia podniková * konkurencia * spotrebitelia * trh kupujúceho
    AnotáciaFormulovanie obsahu a zamerania podnikania - jadro podnikateľskej stratégie. Trhová segmentácia - podnik rozčlení trh na skupiny spotrebiteľov, ktoré sa od seba odlišujú potrebami alebo preferenciami. Motívom je získanie konkurenčnej výhody. Konkurenčné stratégie: 1. stratégia nákladového vodcovstva, 2. diferenciačná stratégia, 3. špecializačná stratégia.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 02090-001, dokument vo fonde SEK

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.